
Wróżby online w dobie pandemii
Rynek pudełek wysyłkowych dla e-commerce jest bardzo dynamiczny. Co rusz mamy do czynienia z nowymi trendami. Co jest modne? Jak zaplanować strategię reklamową dla firmy w oparciu o opakowania produktowe? Podpowiadamy w dzisiejszym artykule!
Jak zaprojektować wyjątkowe pudełka wysyłkowe, które przyciągnie wzrok klienta? Wbrew pozorom to wcale nie jest takie trudne. Jeśli już mamy jakiś pomysł, możemy się skontaktować z producentem opakowań i doprowadzić do tego, że nasza wymarzona wizja zostanie wcielona w życie. Takie usługi oferuje między innymi polska firma Packhelp.
Co jest modne w e-commerce? Przede wszystkim nietypowy kształt pudełka wysyłkowego. Markowe opakowanie może zostać wyposażone w praktyczne uchwyty lub wysuwane dno. Możemy stworzyć pudełko, które będzie dwuczęściowe i będzie pięknie eksponowało produkt. Opakowanie może wyróżniać się poprzez nietypowy sposób otwierania lub przypominać kształtem produkt, który się w nim znajduje. Może być kwadratowe, heksagonalne lub okrągłe. Może też przyciągać wzrok poprzez oryginalnie zaprojektowane nadruki. Opcji jest naprawdę dużo!
Wygląd pudełka może odmienić całkowicie wysokiej jakości, precyzyjny nadruk. Wystarczy przyjrzeć się znanym i lubianym markom i ich pudełkom. Na rynku e-commerce wyróżniają się zdecydowanie takie marki, jak: