Pudełka wysyłkowe dla e-commerce – trendy 2019

Rynek pudełek wysyłkowych dla e-commerce jest bardzo dynamiczny. Co rusz mamy do czynienia z nowymi trendami. Co jest modne? Jak zaplanować strategię reklamową dla firmy w oparciu o opakowania produktowe? Podpowiadamy w dzisiejszym artykule!

Pudełka wysyłkowe dla e-commerce – trendy 2019

Jak zaprojektować wyjątkowe pudełka wysyłkowe, które przyciągnie wzrok klienta? Wbrew pozorom to wcale nie jest takie trudne. Jeśli już mamy jakiś pomysł, możemy się skontaktować z producentem opakowań i doprowadzić do tego, że nasza wymarzona wizja zostanie wcielona w życie. Takie usługi oferuje między innymi polska firma Packhelp.

Co jest modne w e-commerce? Przede wszystkim nietypowy kształt pudełka wysyłkowego. Markowe opakowanie może zostać wyposażone w praktyczne uchwyty lub wysuwane dno. Możemy stworzyć pudełko, które będzie dwuczęściowe i będzie pięknie eksponowało produkt. Opakowanie może wyróżniać się poprzez nietypowy sposób otwierania lub przypominać kształtem produkt, który się w nim znajduje. Może być kwadratowe, heksagonalne lub okrągłe. Może też przyciągać wzrok poprzez oryginalnie zaprojektowane nadruki. Opcji jest naprawdę dużo!

Spersonalizowane pudełka wysyłkowe dla biznesu

Wygląd pudełka może odmienić całkowicie wysokiej jakości, precyzyjny nadruk. Wystarczy przyjrzeć się znanym i lubianym markom i ich pudełkom. Na rynku e-commerce wyróżniają się zdecydowanie takie marki, jak:

  • Sweet Petula – papierowe opakowania z precyzyjnymi nadrukami przyciągają wzrok i zachęcają do zakupu!
  • Charlotte Mensah – znana na całym świecie stylistka włosów – Charlotte Mensah pakuje swoje prestiżowe produkty w czarne pudełka z połyskliwym logo,
  • Ambuja Skincare – pudełka tej firmy to doskonały przykład minimalizmu w marketingu opakowań. Są luksusowe, estetyczne i eleganckie tak jak produkty Ambuja Skincare.
  • Aera – jak się okazuje, produkty codziennego użytku też można wyjątkowo zapakować. Dobrym przykładem jest Aera. Odświeżacze powietrza produkowane przez tę firmę są pakowane w wyjątkowe i intrygujące dwuczęściowe pudełka.
  • Verso Skincare – ta kosmetyczna marka także postawiła na minimalizm, pudełka Verso Skincare pełnią także dodatkowo funkcję informacyjną. Na ich ściankach nadrukowano kolejność aplikacji, dzięki czemu klient nie ma trudności z prawidłowym korzystaniem z kosmetyków.